mandag den 20. maj 2013

Om at ryge...

Så er det nu!!

Jeg holdt op med at ryge og opdagde, at det faktisk var ret nemt, og at jeg var ret god til det.. I et stykke tid.. Hvor jeg hver eneste dag glædede mig over, at det var ovre... Indtil en dag for snart to år siden, hvor jeg fandt mig mig selv stående med ansvar for ung mand, hus, ligusterhæk, hund og en helt hjælpeløs og ked mand...

Jeg har ikke en eneste dag i de to år tænkt, at jeg var glad for, at jeg begyndte igen.. Tværtimod... Det har været midlertidigt, og det har jeg ikke været i tvivl om.. Heller ikke de to gange, jeg i mellemtiden er holdt op igen... Hvor det var nemt, jeg var god til det og hver eneste dag glædede mig over, at det var ovre... I et nyt stykke tid...

Indtil jeg mister fornemmelsen af kontrol og ikke ved, hvad jeg skal gribe i... 

Jeg har bestemt, at det er nu, jeg holder op igen... Og bliver ved med at være holdt op... Også den dag, jeg næste gang mister fornemmelsen af kontrol... 

Den dag griber jeg i dem her:






Fandme sgu!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar